2:a december

Hej och hå! 

Sitter i vår underbara läshörna och njuter med min kaffekopp och en tänd brasa. Tuva sover middag i vagnen så jag har egentid. Vilket larvigt ord det är egentligen  - "egentid". Vad är egentligen det? Egentid? Jag har egentid fastän jag är tillsammans med Tuva och leker, så, jag förstår inte riktigt innebörden av ordet. Nog om det.

Vårt liv och vår vardag är som en rosa dröm. Förutom (!) att vi förra veckan var förkylda. Tuva åkte på en riktig en. Feber, jättetäppt näsa och krasslig i halsen. Allt på samma gång.  Så ynklig och liten har vi aldrig sett henne ♡ 

Annars så är allt toppen! Bröllopsplaneringen parallellt med familjelivet, vad mer kan man begära? Bara en massa kärlek ju! 

Nu är vi dessutom redan inne i december månad. Jag har de senaste åren börjat gilla det här med julen och allt omkring, mer och mer. Det här året är det ju extra kul då det är Tuvas första jul som hon är med "på riktigt'. Förra året var hon ju bara ett par månader gammal och bara sov och sov och sov.. ♡

Hon har iallafall fått sin allra första och alldeles egna paketkalender. Hon tycker den är kul. Vi också.  

Kommentera här: