Den där känslan

Att vara kär, lycklig, trygg och tillfredsställd på samma gång är någonting som jag vill att alla människor ska få uppleva. Varje dag. Det är ju så livet ska vara, annars är det inte rätt. 

Jag trodde inte att jag kunde bli mer kär i Micke, men för varje dag som går så känner jag bara mer och mer för honom. Det är crazy! Jag tänker på honom hela tiden och allt är så himla kul när man delar det tillsammans med honom.  Att städa och göra fint hemma tills han kommer hem från jobbet,  planera kvällsmat och köpa hem hans favoritsnacks - alla sådana saker gör jag med ett stort leende och ett underbart pirr i magen varje dag. Det är fantastiskt.  

Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva.  Jag kan dock inte förstå hur man kan tycka om någon Såhär mycket.  Det känns som att hela jag är påväg att spricka! 

Du är mannen i mitt liv och jag älskar att vara din ♡

Kommentera här: