2015-11-19

November är den månad på året som jag verkligen ogillar på alla sätt och vis. Det är en långsam och tråkig månad som bara är kall och grå. MEN, vad hände det här året?! Jag har iallafall inte hunnit känna efter och det är ju redan den 19:e idag. Det har ju gått galant denna månad som annars brukar vara så himla seg. Gött!!!!!!
 
Min söta lilla pussgurka sover middag i vagnen medan jag sitter här och dricker kaffe och planerar bröllop. Vi har varit i lokalen tidigare idag, lokalen där vi ska ha vår bröllopsfest. Vi har tagit lite bilder, mätt och kollat av läget inför allt som ska köpas in och fixas. Både jag och Micke blev alldeles pirriga när vi gick omkring där och Micke skrev precis ett sms: "Det kommer att bli så magiskt. Jag längtar!" Jag kan bra hålla med ♥
 
Igår beställde jag klänningen som jag kommer att bära på vår stora dag. Micke har fått tjuvkika lite lite grann, men nu ska vi försöka hålla oss att inte visa varandra. Vi får se hur det går, haha.
Här är hon, pussgurkan! Min fina lilla tjej.

Kommentera här: