En drömlördag

I lördags hade jag en av de mysigaste dagarna på länge. Jag, Hanna och Therese hoppade på tåget mot Stockholm kl 08:40. Där åt vi god frukost och de skämde bort mig med bubbel och annat gott innan vi var framme och tog pendeln till Söder. Vipps, så var vi i himlen. Det var så magiskt och underbart att få gå omkring och klämma och känna på alla fina bröllopsklänningar och bara drömma sig bort.  


Jag hittade dessutom min drömklänning. Det var inte alls den modell jag hade tänkt från början men när jag fick på mig den så bara WOW..... Är så glad att jag hade de bästa tänkbara människorna med mig som gav mig smakråd. 

Dagen fortsatte med fika, vin, drinkar, middag, tjejsnack och en massa trevligheter. Somsagt,  den bästa dagen på mycket länge. 


Jag älskar er brudar 

1 Therese:

skriven

Det var så mysigt! ❤️🍷👰

Kommentera här: