Onsdag

Tuva har verkligen haft det kämpigt med de tre hörntänderna som kom samtidigt i förra veckan. De säger ju att hörntänderna är värst så att få tre på samma gång kan verkligen inte vara skönt. Fy så ont hon haft och så ledsen hon varit emellanåt. Tack och lov så har det gått bra på nätterna. Hon har faktiskt inte vaknat en enda gång av smärtan, och det är ju ett stort plus.  

Idag är hon däremot tillbaka till sitt vanliga jag. Hon verkar inte lida överhuvudtaget så förhoppningsvis är de ute helt nu. Jag får försöka se efter hur det ser ut inne i den där lilla munnen sen.

Jag är så glad att solen sken både igår och idag. Det gör en så mycket piggare! Jag och Tuva har verkligen tagit vara på solstrålarna genom att vara ute. Igår promenerade vi till lekparken och njöt. Så mysigt! Idag har vi varit på babysång och nu sover Tuva middag i vagnen. 

Min fina tjej ♡

Kommentera här: